Multi: Mass Effect 3 flerspiller infovideo

Her har vi en video som gir oss litt info om den nylig avslørte flerspillerdelen.
Det spørsmålet jeg sitter igjen med her er om en også kan spille dette alene, med eller uten ai kontrollerte squad mates perhaps?

OG så tenker jeg fremdeles på at jeg mistet saven min fra Mass Effect 1 🙁
Skulle gjerne spillet denne serien, men etter å ha startet på nytt på ME1 et utall ganger og så endelig komme seg langt inn i spillet så vet jeg ikke om jeg klarer det enda en gang.

Hva synes du om at Mass Effect serien får flerspiller?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg