Binary Domain – et skytespill med konsekvenser


Jeg var tidligere veeeldig lite interessert i det kommende tredjepersons skytespillet Binary Domain, men da jeg tittet på denne nye traileren her ble jeg faktisk litt mer interessert.
Morsomt at de tar inn forholdet til dine kompanjonger i selve spillingen som dette.
Selv om det virker litt småpussig med de forskjellige kommentarene når de ikke liker deg.
Blir mer som at de bare sier noe random negativt enn at de faktisk svarer på det du spørr om.
Men selve konseptet kan gjøre dett bittelitt mer levbart å måtte ha to datakontrollerte medhjelpere når en spiller enspiller ( jeg hater nemmelig å ha datastyrte kompanjonger med som skyter mine fiender og rett og slett spilelr spillet for meg).

Selve skytingen ser ikke så ille ut heller, og det konseptet med menneskelignende roboter kan og bli litt interessant.
Men mye av spillet virker fremdeles veeeldig klisje og typisk, hovedpersonen virker jo så standard bad ass hero guy som det går ann f.eks.
Det er jo en liten sjangse for at spillet faktisk kan bli bra.

Binary Domain kommer til ps3 og 360 neste februar.

Hva tror du om Binary Domain, og om konsekvens systemet?

Bilde: Google

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg