Strømbrudd – and no internet


Inne

I går i 23 tiden satt jeg og klikket litt rundt på Steam da det plutselig ble bekmørkt.
Oisann tenkte jeg, der gikk visst strømmen. Håper det ikke er sikkringene eller noe, for jeg tror ikke jeg har reserve. Først tenkte jeg at den nok kom tilbake etter ett minutt eller noe slik den gjør ofte, men nei, det var og ble mørkt. Ganske sprøtt å se ut vinduet og se at det er beksvart ute, ingen lys hos naboene, ingen gatelykter som lyser, nothing, just blackness.


Utenfor

Og ikke bare her, hele byen var rammet, det eneste som lyste opp i Bodø i natt var sykehuset. Det må ha vært spesielt og gått seg en tur i byen da.

Vel det var helt sort til noen lekte seg villt med lommelykter utenfor, de må ha hatt det ustyrtelig morsomt der de veivet og styrte.

Synes 23 var litt tidlig å ta kveld så da ble det å finne frem en lommelykt og bare vente og håpe strømmen kom på igjen. Merkelig så svart hvitt verden ser ut når en bare har en liten lyskilde som en lommelykt. Jeg kunne jo ha spillt litt på noen av de bærbare konsollene mine, men gadd liksom ikke. Ikke er det noe å særlig å lese heller til en liten lommelykt. Er liksom begrenset hva en kan finne på på natten når det er beksvart og strømmen er vekk.


Min lyskilde

Etter en times venting kom strømmen endelig tilbake, men akk, internett var fremdeles nede. Så irriterende når nettet er nede, føler seg så låst inne da, kommer ikke til noenting. I need my surfing!
Nettet var og ble nede til ca halv ti tiden i formidag. Eller det vil si det virket som det har vært tilbake glimtvis i løpet av natten, men det kom altså ikke tilbake for fullt før i dag tidlig.

Uansett er det godt å få nettet tilbake igjen 😉

Noen andre som opplevde strømbrudd i går/ natt?

Bilder: Min iphone

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg