Dagens spillkjøp: Gears of War 3, Gears of War 3 og… Gears of War 3

I dag kom storspillet Gears of War 3 ut eksklusivt på xbox 360.
Og jeg må kunne sies å ha gjort mitt.
Jeg har nemmelig vært og hentet tre eksemplarer av spillet.
Ett vanlig til den ene broren min, ett Limited Edition til meg selv og en gigantisk Epic Edition til en annen bror.
MAn, den epic edition er virkelig epic, den er jo mye større enn selve esken til en 360 kosnoll jo!


Ikke ofte samlerutgaver er mye større enn konsollen hehe

Bilder: min iphone

3 kommentarer
    1. Wow, den var virkelig EPIC ja! Det er bare disse gutta som kan å verdsette det ordet skikkelig 😀

    2. WoW. Genialt. 🙂
      Må spørre om åssen Gears 3 var. Verd og kjøpe eller ?.
      Har vært utenlandsk en god stund så vært lite spilling på meg i den siste tiden.

    3. Dragongfx: Det er nok det beste i serien, men har liksom fallt litt av Gears lasset så ikke spillt det så mye egetnlig.
      De spillene er jo bra like hverandre.
      Så har du lyst på mer Gears er det nok et sikekrt kjøp.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg