Mye spennende spillutgivelser denne uken


Så var vi igang med en ny uke, og dette ser ut til å bli en flott spilluke for spillinteresserte.
På mandag har vi Kirby Mass Attack til nintendo ds i usa. ser ut som et morsomt annerledes platfromspill dette. (europeisk lansering er ikke før i oktober)
På tirsdag kommer storspillet Gears of War 3 til 360 skytespill satt til fremtiden hvor jorden er ødelagt av de utenomjordiske Locusts, samt Harvest Moon: The Tale of Two Towns i usa, siste i denne serien, mon tro om dette er noe bra? (ingen europeisk dato enda as usual) og Resident Evil 4 HD til ps3 og 360 som nedlastbart spill. Gleder meg til dette, dette er et kjempebra spill.
På onsdag har vi Worms Ultimate Mayhem til pc.
På torsdag har vi Might & Magic: Clash of Heroes, puzzlerollespillet som tidligere har kommet ut på ds, ps3 og 360.

Jeg har forhåndsbestillt Limited Edition av Gears of War 3, så det er jeg spent på.
Resident Evil 4 HD skal jeg nok ha meg på ps3, gleder meg til det også, soms agt et kjempebra spill det.
Har litt lyst å teste Kirby Mass Attack også, ser faktisk ganske morsomt ut.
Også Harvest Moon: The Tale of Two Towns har jeg også lyst å teste, lurer på hva de har forandret på denne gangen.
Ikke helt sikker på Might & Magic: Clash of Heroes og Worms Ultimate Mayhem dog, får se på dem.
Bra at Might & Magic: Clash of Heroes endelig er ute på pc og da.

Så litt av hvert å se på denne uken, det kommer masse mer også, men synes disse var mest av interesse.
Noen som har tenkt å skaffe seg noen av disse?

Kirby Mass Attack

Gears of War 3

Harvest Moon: The Tale of Two Towns

Resident Evil 4 HD

Worms Ultimate Mayhem

Might & Magic: Clash of Heroes

Bilder: Google og Gamefaqs

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg