Spillblog: Dead Island – Den store juicejakten

Da var jeg tilbake med et nytt postkort fra Dead Island.
Jeg har rykket å bli hele level 15 nå, I know, det går ikke såå fort, men hey, sakte men sikkert right? 😛
Jeg har også fått meg et nytt skytevåpen faktisk, det var en quest reward, og da personen som gav meg questen sa at en kunne blåse i stykker flere zombier med våpnet trodde jeg først “YESS, en hagle!”.
Så ble litt småskuffet da det viste seg å være en revolver, med hele en kule denne gangen hehe. Den kulen skal bare brukes når det blir absolutt nødvendig, det skal være snickers og twist 😛
Ikke at den revolveren var så kraftig da, så helt eksakt hvilken situasjon som er akkurat passe alvorlig til å bruke den kulen er ikke helt godt å si hehe.

Jeg lærer fremdeles også.
En blir visst veldig juicetørst av å være fanget på en øy full av zombier, jeg har nemmelig fått i oppdrag av en gruppe overlevede å finne et par esker med juicebokser.
En skulle kanskje tro de ville forsynt seg av alle energidrikkene som det flyter av over hele øya, men neida de vil ha jiuce, og det skal være fra de to bensinstasjonene aller lengst unna. Jeg mener, de har jo tilgomed energidrikker inne i tilfluktsstedet sitt, de må jo ha et helt lager av dem for hver gang jeg kommer innom har de plassert ut nye bokser!
De må virkelig ikke like evergidrikker.

Så jeg tok en bil og kjørte hele veien ut til bensinstasjonen, og tok ikke bare to, men hele fire esker med juice. Jeg tenkte at når jeg jo først var der så kunne jeg jo like gjerne ta med litt ekstra.
Men det skulle ikke være så enkelt.
Da jeg kom tilbake til tilfluktsstedet var nemmelig ikke spillet enig med meg om at questen var ferdog.
Indikatoren på kartet som viser hvor en skal for å komme videre på questen skiftet nemmelig mellom å vise at jeg skulle til tilfluktsstedet og at jeg skulle til den bensinstasjonen aller lengst unna.
Og selvfølgelig var bilen temmelig medtatt etter den lange turen også så da tenkte jeg at nei nå er det på tide med en pause gitt.

Spillet er litt pussig på hvor en befinner seg når en starter op spillet igjen etter å ha slått av. En kan nemmelig ikke lagre selv, lurer på hvor jeg vil befinne meg når jeg starter nå igjen. Og ikke minst, hvordan er det med juicepakkene?

The jiuce hunt continues!
Bilder: min pc

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg