Dead Island utvikler fokuserer på å fikse bugs framfor nedlastbart innhold

Utgiver Deep Silver sier i en uttalelse til spillsiden Kotaku at det kommende nedlastbare innholdet til zombiespillet Dead Island muligenms vil komme senere enn først antatt.
Grunnen er at spillutvikler Techland som ahr utviklet spillet heller vil fokusere på å fikse bugs i spillet.
“Akkurat nå er utviklingsteamet bak Dead Island’s prioritering å fikse spillet og komme med oppdateringer på alle platformer, slik at vi kan ta vare på alle våre fans som har vært så supportive av spillet vårt.” Sier en talsperson fra Deep Silver.
“Det er kjempebra nedlastbart innhold på vei til Dead Island, men først må vi ha all vår fokus på å fikse selve spillopplevelsen.” Sier Deep Silver.

Så bra, veldig bra at de vil fokusere på å gjøre selve spillet så bra som mulig, kanskje det var det at spillet sogte så bra som gjorde at de faktisk fikk muligheten til å jobbe mer med det? Uasnett grunn så er det godt å høre.
Ikke at jeg egentlig har merket særlig til bugs, men litt finpuss skader ikke uansett, og det er sikkert folk som har vært mer uheldig enn meg.

Nå kan en jo si at Så klart skulle det jo ikke vært feil på spillet når det kom ut, men de jobber ihvertfall med å fikse det. Det er slettes ikke alltid spillutviklere gjør.

Kilde: Kotaku

Bilde: min iphone

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg