Spillblog: Dead Island – Level 11, no more bullets

Da var jeg blitt level 11 i Dead Island og jeg har lært et par ting.

En skjør revolver er ikke like bra som en skulle tro, jeg fyrte av alle mine fire kuler midt i fleisen på en av de spesielt store og sterke zombiene, men neida, den bare fortsatte mot meg den.
Med andre ord, waste of bullets.
Da er det bedre å bare ta fatt i et balltre, gjerne med naggler på og slå i vei.

En annen ting jeg har lært er at en sigd kan faktisk brukes til mere enn å slå åkrer og gress med.
Om en møter en av de ovennevnte store sterke zombiene som slår en overende med hvert slag, så bare finn fram sigden din og kutt av han armene, problem solved 😛
Okei så kan han fortsatt skalle deg, men det gjør heldigvis langt fra så mye skade.

Bilder: min pc

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg