Final Fantasy X HD kommer til ps3 og vita

Square Enix har kunngjort at Final Fantasy X kommer i HD til ps3 og ps vita.
Spillet kom opprinnelig ut på ps2 i 2001.
Hva eksat som menes med hd vites ikke, men kan jo anntas at spillet ihvertfall vil bli skarpere enn ps2 utgaven.
Tja, er jo vel og bra dette, men føler liksom at ps2 spillene mine liksom mister litt verdi eller noe etterhvert som kremen av de spillene kommer ut på nytt i hd, på en måte er det jo kjekt, men på den andre siden tar de jo plass som kunne vært brukt til å lage nye spill isteden.

Hva synes du?

Kilde: Kotaku

5 kommentarer
    1. Jeg ser absolutt hva du mener med at ps2 spillene mister litt verdi når slikt skjer – men jeg fikk en enorm glede innover meg da jeg leste det altså 🙂
      Det spillet er jo så pent i farger og bilder, at å se det i HD blir ikke fælt i det hele tatt 🙂
      jippi 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg