Nye Nintendo 3DS spill trailere

Det har dukket opp en bråte nye trailere for kommende nintendo 3ds spill.
Ta en titt.

Må si Paper Mario ser jo litt morsomt ut da, virker som de virkelig omfavner papirformatet denne gangen.
Nå har jeg ikke spillt ut et eneste Paper Mario spill enda da så jeg har et stykke å gå før jeg kommer til dette nyeste hehe.

Animal Crossing ser en god del penere ut ihvertfall, spørsmålet er bare om det er mere å faktisk gjøre i selve spillet da.

Mario Tennis ser jo ut som, vel tja, Mario Tennis 😛

Kid Icarus Uprising ser jo helt greit ut, men personlig er jeg ikke noe interessert idet spillet.
Synes heller de skulle prøvd å ha det litt mer i stil med de første Kid Icarus spillene, mer eventyr og utforsking, ikke bare ren action som vi får servert her.

Fire Emblem ser jo også bra likt ut forrige spill i serien, har egentlig aldri spillt noen av dem særlig så har ike mye å si om det spillet. Er en blanding av strategi og rollespill.

Shinrei Camera ser ut til å bli et slags Fatal Frame aktig horrorspill, midt i blinken for dem som liker Asiatiske skrekkfilmer som The Grudge og Ring. En bruker visst bevegelses sensoren til 3ds for å se rundt den virtuelle verdenen, kan bli spennende. Mebn spørs vel om det kommer ut utenfor japan.

Mario Kart 7 ser jo temmelig likt Mario Kart Wii ut, bortsett fra at en nå kan kjøre under vann samt bruke hanglider, en ny powerup er det også, ildblomsten, som kan skyte ildkuler fremover og bakover.
Vet bare ikke helt hva jeg synes om dette jeg, det ser så likt ut og jeg har spillt wii versjonen ganske mye.

Noen som så noe interesant her? Noe du ser fram til?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg