Arkademaskin på Spaceworld?

Arkademaskiner er visst ikke helt død alikevel, ihvertfall ikke om en tar en tur innom denne Spaceworld butikken i Oslo. Jeg må si jeg ble litt overasket da jeg kom over denne svære karen inne på butikken.
Ikke helt iskker på hva det eksakt er da jeg hadde dårlig tid, men tipper det nok bare er en ps3 eller 360 inni med to arkadestikker.
Ikke engang sikker på hvilket spill som kjørte da toppen jo er fra Marvel vs Capcom 3 og resten av maskinen har Street Fighter 4 art. Men kan jo være det faktisk er en Street Fighter 4 arkademaskin da.
Men morsomt var det åkkesom 😉
Kanskje noen som vet hvilket spill som kjører på maskinen?

Bilde: min iphone

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg