Min figurhylle

Her har vi altså min lille figurhylle.
Litt morsomheter jeg har samlet opp igjennom årenes løp.
Her har vi eldre ting som en Mario figur fra 80 tallet til nyere ting som en Rabbid og Duke Nukem bysten selv om den jo ikke står i hyllen da 😛
Bare en liten hylle hvor jeg setter nye morsomme duppediter, tror det vil komme en Batman statue der snart om jeg bare får plass hehe.
Egentlig skulle jeg nok funnet meg en ny hylle da denne er bra full nå, tror ikke den tåler mer 😛


En little Sister figur fra Bioshock 2, medaljong fra anime’en Fullmetal Alchemist, Onkel Skrue i bakgrunnen fra en smarties, En Mario figur på en tønne, Ryu fra Street Fighter 4, Goku fra Dragon Ball GT, Gary fra Spongebob Suquarepants, Goku igjen, i bakgrunnen bak finner vi et lite Lego Indiana Jones sett, et Biohazard Outbreak (Resident Evil) minnekort etui, en Pac Pix stylus til Nintendo DS, en Lego Rockband nøkkelring thingy.


I forgrunnen har vi Pan fra Dragon Ball GT, C. Viper fra Street Fighter 4, Goku igjen, bak har vi Hulk, Sonic, Iron Man med hengende Roy Mustang fra Fullmetal Alchemist, og Wolverine


I forgrunnen har vi en litt større Goku fra Dragon Ball Z denne gangen, og ved siden av en liten Gokuk fra Dragon Ball GT, til høyre for ham finner vi en Ridder fra Zelda SPirit Tracks, og bak ridderen finner vi en Donkey Kong fra Mario Kart, hengende øverst finner vi Daredevil med en Gomba nøkkelring.


Her har vi nok en gang ridderen fra Zelda Spirit Tracks, Android 17 fra Dragon Ball GT, MArio fra Mario Golf, Trunks fra Dragon Ball GT, en demon fra Dragon Ball GT. Bak har vi Mario fra Mario Kart, Donkey Kong fra Mario Kart, en Rabbid fra Raving Rabbids serien, en Mario Pez,  Mario figur, og stor Ryu fra Street Fighter.


Her har vi en Mortal Kombat statue som fulgte med Collectors Edition av spillet


En Duke Nukem Byste som fulgte med Duke Nukem Forever Collectors Edition


En Papercraft fugl som fulgte med Heavy Rain Collector Edition

Så der har vi min figurhylle med litt ekstra, noen som så noe morsomt? Kanskje noen andre som har noen morsomme figure eller duppeditter ? 😉

Bilder: min iphone

1 kommentar
    1. Hmh.. må ta bilde av mine rariteter.. Det er egentlig bare en figur der som jeg synes er littt spesiell. Eneste Anime figuren som har det samme navnet som meg :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg