Slow news day today – Nye spill jeg har installert


Dårlig med interessange nyheter i dag.
I mangel på andre nyheter kan jeg ihvertfall rapportere at jeg har installert Age of Empires 3 og det siste Settlers spillet.
Kom litt i strategispillhumør etter å ha sett på litt filmer fra Age of Empires Online som nettopp er kommet ut.
Ser morsomt ut det, men siden det bare er online så er det ikke noe for meg.
Så da tar vi nest beste som vel må være Age of Empires 3 😛
Har alltid lurt på hvordan det siste Settlers spillet, Path to a Kingdom var så tenkte jeg omsider kunne installert det også bare for å ta en titt.
Settlers 1, 2 og Settlers 2 10th anniversary er ihvertfall veldig gode spill.

Hva spiller du for tiden? No spillplaner for helgen?

Age of Empires 3

Settlers 7 Path to a Kingdom

Bilder: Google

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg