Spillblog: Mega Mall Story – kunde bruker over 55 000 på matbutikken!



Da har jeg kjøpt hele iphone spillet Mega Mall Story og kommet meg såvidt igang.
Kjøpesenteret mitt er nå på to og en kvart små etasjer med en matbutikk på toppen.
En kunde gikk helt berserk og brukte faktisk over 55 000 kr på denne matbutikken hehe.
Kanskje det var en filmstjerne som skulle ha party el noe 😛
Jeg har også bygget min første combo, dvs. en serie med butikker ved siden av hverandre som gir bonuser.
Kids Combo har jeg byggd, Det er en godtebutikk, brusautomat og en leke automat.
Tror faktisk en filmstjerne har begynt å vanke på kjøpesenteret mitt og 😉
Matbutikken er virkelig populær, to stamkunder har den fått også, har og en stamkunde på cafeen, ska si den fyren drikker mye kaffe altså 😛

akkurat nå har jeg 170 900 dollar, lurer på om jeg skal investere litt i nærmiljøet?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg