iphone: Bygg ditt eget kjøpesenter i Mega Mall Story

Spillutvikler Kairosoft som stod bak det glimrende Gamedev Story til iphone ture frem med flere strategispill.
Seneste tilskuddet i serien er Mega Mall Story, hvor en skal bygge og styre sitt eget kjøpesenter.
Har testet demoen og det er kjempemorsomt, får litt flashback til gode gamle aller første Theme Park spillet 😉
En bygger ut selve kjøpesenteret, kjøper inn nye butikker, legger til varer til butikkene, butikkene levler opp. En kan investere i nærmiljøet for å få flere kunder, folk kan få favorittbutikker og bli stamkunder.
En må passe på plasseringer av butikker, f.eks kan det jo lønne seg å ha populære butiker langt inne i lokalet slik at folk må gå forbi andre butikker på veien, moneymoneymoney 😉
Og f.eks kan det lønne seg å ha godteautomaten ved siden av lekebutikken hehe

Hele tiden skjer det noe nytt.
Dette tror jeg at jeg må kjøpe hele spillet av ja.
Kjøpte akkurat inn et stort supermarked jeg, og jobber med å spare opp til å få inn en kino i kjøpesenteret 😉

Demoen kan lastes ned gratis fra itunes
Hele spilelt kan kjøpes for 28 kr på itunes

Bilder: Google

6 kommentarer
    1. Hei, kan du lage et innlegg om alle spillene og spillkonsollene dine? og figurhylla di 🙂
      Gjerne bilder av alt ;P
      Mega Mall skal jeg prøve ut, det så kjempemorsomt ut:D

    2. Kari: Heisann, Oi det var litt av en bestilling 😛
      Jeg har jo en del tilsammen.
      Har du noen spill og konsoller selv da?
      Skal se om jeg ikke får tatt et bilde av figurhyllen i morgen 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg