3DS: Første trailer fra rollespillet Heroes of Ruin

Square Enix slapp i dag den første ekte traileren for det kommende action rollespillet Heroes of Ruin til Nintendo 3ds.
Spillet er et hack n shalsh rollespill i Diablo stil med fokus på å levle opp sin karkater og å finne nye våpen, gjenstander, rustninger etc. Ifølge traileren er det over 80 000 forskjellige våpen urstninger og andre gjenstander å finne i spillet.
En vil også kunne samarbeide med tre andre spillere over nettet og lokalt, spillet vil også støtte voice chat over 3ds’ens mikrofon.
Spillet vil også ha nye daglige utfordringer en nok kan laste ned over nettet.

Vet du, jeg var ikke spes interessert i dette før, men må si at etter jeg så traileren og fikk den nye infoen må jeg si at dette kan jo faktisk bli morsomt.
Jeg elsker Diablo spillene så jeg er alltid på jakt etter gode spill i den stilen, hittil har det vært veldig få andre gode spill i den sjangeren men the hunt continues.
over 80 000 gjenstander høres jo veldig bra ut det, håper bare de er fordelt godt, at det ikke droper for ofte, at de har jobbet mye med gjenstandene og at alle ikke bare ser helt like ut men med forskjellige magi og slikt.
Daglige nye utfordringer høres også morsomt ut, det gir jo spillet lang levetid.

Som sagt, dette kan faktisk bli morsomt tror jeg.
Noen andre som er enig?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg