Multi: Cod: Modern Warfare Survival mode trailer

Jeg er ikke den største Call of Duty fan’en der ute, jeg har ingen av spillene faktisk.
Det er ikke det at jeg virkelig hater spillene eller noe slikt, selve skytingen i spillene er faktisk bra synes jeg, men jeg er ikke den største online spilleren og jeg klarer bare ikke den superscriptede og lineære enspillerkampanjen i cod spillene. Det blir jo egentlig som å spille on rails shooter spill som Virtua cop eller House of the Dead hvor spillene går helt av seg selv og en bare skyter.

Men jeg elsker survival moduser i spill (se hvor mange fiender en kan beseire før en selv blir besieret) så av denm grunn erjeg faktisk interessert i Call of Duty Modern Warfare 3. Jeg kommer ikke til å røre story modusen eller den vanlige online delen, men survival modusen derimot 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg