Multi: Skyrim Collectors edition kunngjort

Bethesda har nå kunngjort at ja det blir en collectors edition av rollespillet Skyrim (surprise surprise!).
Samlerutgaven vil inneholde:
Spillet (wow :P)
En 12? statue av dragen Alduin, the World Eater laget av the IP Factory.
The Art of Skyrim? Official Art Book: med over 200 sider med konsepttegninger
The Making of The Elder Scrolls V: Skyrim? DVD

Hele herligheten kommer på 129.99 pund ( 1174,59 kr)

Skrym kommer til pc, ps3 og 360 11 november.

Ikke mye som interesserer meg her, så hopper over denne her.
Noen som har tenkt å kjøpe denne samlerutgaven?

Kilde og bilde: Neogaf

5 kommentarer
    1. Du får ganske lite til prisen, hvis du har sett på SWTOR sin Collector’s Edition så gir de mye mere for prisen.
      Star Wars?:The Old Republic?Collector’s Edition
      Pre-Order Exclusive:
      · Early Game access
      · Color Stone (virtual item)
      · 30 Days Game Time included
      Collectors Edition Content:
      · Exclusive Gentle Giant Darth Malgus statue
      · Game disks collectible metal case
      · The Journal of Master Gnost-Dural as annotated by Satele Shan
      · The Old Republic galaxy map
      · Custom Security Authentication Key
      · Music of Star Wars: The Old Republic CD
      · High-quality Collector’s Edition box
      · Includes 7 Additional Digital Items:
      · Flare Gun
      · Training Droid
      · HoloDancer
      · HoloCam
      · STAP
      · Exclusive Mouse Droid
      · Exclusive Collector’s Edition Store
      For 1 300 kr

    2. Henrik: Ja det varierer voldsomt hva en får i disse samlerversjonene. Noen får en massevis som swotor eller Duke Forever, mens andre igjen får en bare noe småtteri. Dette har ofte ingen sammenheng med prisen heller.
      Personlig er jeg stor fan av slike Steelbook covre 😉

    3. Tror jeg tar en normal versjon jeg ja!
      Den pakken der er mer enn jeg vil bruke på spill normalt sett. Holder med prisen for collectors edition til wow og Starcraft :p

    4. Hei Har blogg på Blogg.no Tankesprakende og jeg gleder meg sykt til dette spillet, jeg har faktisk 40 års dag samme mnd og jeg blir vel aldri for gammel til min lille Sony. Fikk jo min første spille maskin i 1994 og siden balla det bare på seg… Jeg elsker Action Aventure Games og dette ser helt sykt ut. Ble litt skuffet av OBLIVION og håper man unngår feil i spillet. Grafikken ser jo helt fantastisk ut av videoer som ligger på nett som youtube og 11 november braker det løs. Jeg digger også FALLOUT som også er skapt av samme selskap, og nå spiller jeg faktisk dette fremdeles på ps3. De beste spillene må være FALLOUT 3, FALLOUT NEW VEGAS samt SKYRIM… jeg liker også ASSASSIN CREED serien men dette er skapt av et annet selskap… Gleder meg som et barn til SKYRIM kommer. Collectors edition ser flott ut men har ikke vurdert å kjøpe den…
      Figuren var jo stillig da… Syns det var på tide med et drage spill og eventyrspill…. dette ser utrolig bra ut…
      Hilsen Tankesprakende

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg