Gameinformer Borderlands 2 cover



Spillbladet Gameinformer har nå vist fram sitt september cover som er fra Borderlands 2.
Borderlands var et skytespill med aspekter av action rollespill i seg, dvs. en looter våpen.
Jeg falt aldri for Borderlands, etter de skiftet artstil fra realistisk til cel shaded falt interessen min. Jeg synes bare ikke stilen paset til spillet. Det tok vekk mye av feelingen i våpnene og verdenen synes jeg. Loot drop systemet var også veldig lineært, dvs. spillet skalerte dropsene slik at en alltid bare fant våpen som var ørlite bedre enn de en allerede hadde. Noe som ødelegger det morsomme med å lete etter bra loot synes jeg.
Ikke føltes våpnene bra og skyte med heller, hele skytingen var egnetlig bare helt ok, noe som i et skytespill er et ganske stort problem. For det er jo det hele spillet går ut på.

Dette bildet vi ser fra Borderlands 2 sier oss jo så å si ingenting om selve spillet bortsett fra at det beholder den i mine øyne dårlige artstilen fra eneren.
Kan jo være de har forbedret masse på andre aspekter med spillet så skal bli interessant å få mere info om spillet når bladet kommer i salg.

Noen som er spente på dette spillet?

Bilde: Neogaf

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg