3DS: Resident Evil: Revelations nettside oppe + nye bilder og info

Den offisielle nettsiden til det kommende horrorspillet Resident Evil: Revelations er å åpnet.
her finner vi litt info, en trailer, samt en del bilder fra spillet.
Info om spillet fra nettsiden:

Spillet vil gå tilbake til survival horror gameplayet, med fokus på stemmning og overlevelse.
Touch skjermen vil bli brukt i puzzles og til å gi tilgang til våpen hurtig.
En vil bruke Genesis scanning utstyr til å analysere fiender for svakheter og til å finne gjemte gjenstander.
Det kan virker som spillet vil inneholde undervanns gameplay da en vil møte undervannsfiender for første gang i serien.
En vil kunne skifte mellom førsteperson og tredjepersons sikting i spillet.

Er spent på dette her, veldig bra at serien går tilbake til survival horror stilen, selv om det bildet av fyren med en minigun ikke akkurat skriker survival horror. Bra at en vil kunne velge siktemetode selv og, førstepersons sikting virket noe malplassert synes jeg.
Det ser unektelig pent ut også.
Også godt å se at det vil være forskjellige omgivelser i spillet.
Men må si jeg blir ikke overasket om vi får høre om en ps vita versjon av dette spillet litt etter lanseringen.
Ville vært surt om det kom en forbedret utgave litt senere. Spesielt nå som 3ds gjør det såpass dårlig torr jeg muligheten for dette er ganske stor.

Jeg er ihvertfall spent på spillet, noen andre som ser fra til Resident Evil: Revelations?

Noen nye bilder fra spillet:





Kilde og bilder med flere: Spillets hjemeside

3 kommentarer
    1. Har ikke bestemt meg helt enda. Men jeg kommer nok til å spille det til slutt 🙂 Kommer annpå når det kommer ut mot andre ting jeg vil spille

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg