Multi: Batman: Arkham City – You can never have too many Batmen

Skal si utvikler Rocksteady går all out når det kommer til forhåndsbestillings kostymer for Batman i det kommende Batman: Arkham City.
Sjekk bare her:

Blye and grey Batman er liksom min barndoms comicbook Batman det, har lyst å spille med det kostymet jeg 😉
Men sjekk ut animated series Batman da hehe.
Hadde jo vært knall om vi hadde kunnet bruke disse kostymene på selve story mode, men er vel bare på slike challenge rooms..

Så synd at en må forhåndsbestille på enkelte butikker for å få tak i forskjellige kostymer, husker i gamle dager da slikt somd ette var hemmeligheter en låste opp i spillene bare med å spille jeg…

Bilde: Kotaku

2 kommentarer
    1. Rocksteady har nå offentliggjort gladmeldingen om at alle preorderder skins vil bli tiligjengelig som DLC etterhvert 😀
      Min favoritt er Batman Beyond. Har noen gode barndomsminner med serien da den gikk på Cartoon Network i sin tid. Hehe. Pluss at jeg synes den så mest badass ut. Samtidig håper jeg også den har den røde kappen som kan draes ut fra sidene av ryggen for å fly er med. Hadde vært utrolig kult å spilt med det skin’et i storymoden og ikke bare i challenge moden. (Noe jeg er redd for)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg