PC: Diablo 3 krever konstant internetoppkobling

Blizzard har nå gjort det kjent at det kommende storspillet Diablo 3 vil kreve at en konstant er koblet opp mot internet for å kunne spille spillet. Selv single player.
Noe som betyr at det blir ikke noe Diablo 3 kjøp på meg.
Jeg leier ikke spill, jeg kjøper dem.
Jeg kjøper ikke spill jeg ikke eier selv, ingen skal få bestemme hvor og når jeg skal kunne spille mine egne spill.
Jeg virkelig hater denne trenden hvor en må være kosntant oppkoblet mot nettet for å kunne spille spill.
De gjør det jo bare vanskeligere for folk å være lovlydige, spiller en piratversjonene slipper en alt dette.
Triste greier, da jeg har ventet på dette spillet siden Diablo 2…

Kilde: Neogaf
Bilde: Spillets hjemmeside

7 kommentarer
    1. Det regnet jeg egentlig med. Det er jo sånn på Starcraft også. Når Blizzard kom med Battlnet, så sa det seg selv for meg. Internet er jeg på uansett, så det spiller ingen rolle for min del 🙂
      Gleder meg til det kommer ut 🙂

    2. Lita: Vel, nå kom jo Battle.net ut sammen med Diablo 1 i 1996 da, og Starcraft 2 kan jo faktisk spilles i offline mode og.
      Liker bare å eie spillene mine jeg 😉

    3. Hm, har ikke sett at man har offline mode på Starcraft 2 faktisk. Føler ikke noe forskjell uansett, jeg eier min diablo kopi like mye som alle andre spill.
      Battle.net kom kanskje ut med Diablo, men, det var en helt annen form for battlenet enn det Blizz har gjort det til i dag. De kan ikke sammenlignes egentlig 🙂
      Men det er jo opp til deg om du vil gå glipp av mye moro bare fordi det må spilles på nett 🙂 Jeg skal uansett kose meg i timesvis når det bare kommer seg i butikken 😀

    4. ehm.. mente min kommenede Diablo kopi.. for mye flyttehjelp og deretter SC2 fra Anaheim i live stream er en dårlig helgekombo :p

    5. Lita: Hehe ja skjønte 😉
      Klart det at spill krever nettoppkobling er nok ikke store problemet om en likevel spiller mmo’s, goes with the territory 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg