360: Double Dragon II: Wander of the Dragons Trailer

For en stund tilbake skrev jeg om en kommende remake til 360 av arkadespillet Drouble Dragon 2.
Nå har den første traileren for spillet kommet.
Må si jeg er litt usikker, det ser ikke akkurat ut som jeg hadde forestillt meg, spillet er ikke lenger i 2d, men nå i full 3d.
Er ikke mye igjen av Double Dragon 2 spillet her som jeg kan se. Karakterer og miljøer ser veldig annerledes ut.
Kan jo bli en bra beat’em up da uansett. Selve slåssingen ser ikke så verst ut, men jeg er ikke helt overbevist.
Synd oms pillet ikke kommer på ps3 da.
Husker godt Double Dragon 2på nes jeg, det var et knakende godt beat’em up spill det.
Noen som er interessert i dette spillet?

Double Dragon II: Wander of the Dragons kommer som nedlastbart spill til 360 i september.

Kilde: Joystiq

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg