PS360: Batman Arkham City Collectors Edition innhold


Warner Bros har nå kunngjort mesteparten av innholdet i Batman: Arkham City collectors edition.
Det som følger med samlerutgaven er:

En flott statue produsert av Kotobukiya
En art bok
tidlig tilgang til nedlastbart ekstrainnhold
Gotham Knight animated content
med mere..

Collectors Edition utgaven av spillet er bare annonsert for ps3 og 360.
Batman: Arkham City kommer ut til pc, ps3 og 360 21 oktober.

Hmm, vel var jo ikke akkurat så mye her egentlig synes jeg.
Jeg liker at en får mer innhold til spillet, jeg mener, en statue er jo artig det, men kvaliteten på slike statuer en får i collectors editions bruker å være temmelig labre greier.
Må si innholdet på disse samlerutgavene av spill varierer voldsomt, i Duke Nukem Forever boksen fikk en jo bøttevis med morro stuff, her får en bare en skarve statue, artbok og noe gotham knight animerte greier, aner ikke hva det kan være for noe.
Håper med mere betyr at det faktisk blir mere…

Hva synes du om innholdet i denne samlerutgaven?

Kilde: Gametrailers
Bilde: Comingsoon.net

6 kommentarer
    1. Jeg er en Batman fan og hadde synest det var veldigt morsomt og få tak i den men det ser ikke ut til og være i salg i Norge… Kansje til Batman Live i Oslo?

    2. Jeg forhåndsbestilte det jeg trodde var Special Edition, da jeg er litt svak for disse “steelcase”-omslagene. Betalte 700kr. og fikk Collector’s Edition, som jeg tipper koster litt mer… jeg er fornøyd, selvom det ikke ble noen “steelcase” på meg…

    3. Kevin: Gikk for Steelbook versjonen jeg, er også veldig glad i slike covre og synes det var veldig skuffende at en ikke får noe cover i det hele tatt i samlerutgaven, spillet sitter jo i artboken bare!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg