Å kjøpe en oppfølger før en har spillt forgjengeren..



Like etter Dead Space 2 kom ut, fant jeg det til en veldig god pris på qxl, og tenkte derfor skitt au, jeg har kanskje ikke eneren, men til denne prisen var det for dumt å ikke kjøpe det. Både eneren og toeren skal være gode spill.
Og jeg anntok at det skulle gå fint å få tak i det første spillet til en stikk og ingenting nå som det har noen år på baken.
Men så sitter jeg her da over et halvt år etterpå og har enda ikke fått kjøpt meg Dead Space 1, og derfor heller ikke fått spillt Dead Space 2.
Begynner å lure på om jeg noen gang kommer til å få spillt det jeg..

Egentlig er det jo ikke noe problem å finne Dead Space 1, det er bare at siden jeg så det til 50kr nytt på Gamestop sist sommer så får jeg liksom ikke til å betale noe mer for det 😛

Så moralen i fortellingen er, det er lurt å ha forrige spillet før du kjøper neste 😛

Kanskje noen andre som har opplevd noe lignende?

Bilde: Google

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg