Siste dagers Pokedex3D fangst Power Rangers, birds and lizards oh my

Noen dager siden jeg oppdaterte med den siste pokemonfangsten.
De siste dagene har vi en slags hvalross?, en kar med stor hatt, en hjort, en øgle, en Power ranger?!
en elektrisk ål, en svane? og en ehh ja du kan kanskje si meg hva det der skal forestille? 😛 og til sist en noe rund fugl.
Må si jeg hadde ikke tordd det skulle dukke opp en som lignet på en Power Ranger, det må jeg innrømme hehe.


Jellicent (male)


Beheeyem


Sawsbuck (autamn form)


Krokorok


Bisharp


Elektross


Whirlipede


Swanna


Vullaby

Bilder: min ihpone

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg