Jeg spiller: Gameboy Advance spill i Zelda: Phantom Hourglass?

Jeg spiller Zelda: Phantom Hourglass til Nintendo DS for tiden. Vel jeg spiller det på 3ds’en da hehe.
Morsomt spill dette, hatt det i mange år, men først nå i det siste jeg virkelig har satt meg ned med det.
Morsomt å utforske verden etter skjulte skatter, finne nye øyer, løse problemer. Virkelig fargerikt og pent er det også, musikken er også god.
Ette rå ha utforsket en ny øy fikk jeg en ny gjenstand i går, ta en titt på bildet under, er det ikke noe kjent med denne gjenstanden?



Det ser jo akkurat ut som formen på Gameboy Aavance spill 😀
Morsom lite easter egg Nintendo har gjemt i spillet hehe.

Bilde: min iphone

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg