PSVITA trailer

Det har kommet en trailer som viser fram den kommende psvita og en del spill.
Må si min interesse for denne konsollen er lav, veldig lav. Ingen spill jeg vet om til den jeg har lyst på overhodet, vel jo ett, Dragon’s Crown, 2d spillet vi ser helt til slutt, men det kommer også til ps3 da.
Ser ikke noe poeng i å kjøpe en ny konsoll når jeg ikke vet om noen spill jeg har lyst på til den hverken ved lansering eller lengre fram i tid.
Ta en titt på traileren, noen som er interesserte i psvita?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg