Min gratisperiode med Playstation Plus er over..



Snufs, der var min gratisperiode med Playstation Plus over.
Eller den var egentlig over 3 juli, men jeg fikk det med meg i dag, akkurat den dagen da en masse tilbud kom ut for dem som har Playstation Plus, typisk…

Her er ukens Playstation Plus salg:

Shank ?50%
Dead Space Ignition ?50%
DeathSpank ?50%
DeathSpank: Thongs Of Virtue ?50%
The Fancy Pants Adventures ?50%
Tetris ?50%
MicroBot ?50%
Spare Parts ?50%

Hadde jeg hatt playstation plus kunne jeg lastet ned Golden Axe 2 og Soul Reaver nå gratis og.
Oh well, easy come easy go.

Bilder: Sonys blog

Golden Axe 2

Soul Reaver (hopp litt inn i filmen for å se gameplay) Husker jeg likte dette spillet veldig godt da det var nytt.

4 kommentarer
    1. Jeg har faktisk ikke startet min friperiode.. Har ikke spilt så mye i det siste.
      Men jeg får mye minner av å se soul reaver videoen.. Jeg husker jeg digget hovedpersonen, men jeg minnes veldig lite av spillet.

    2. bumblebenni: Kan være du er for sent ute da er jeg redd, for plus altså.
      Husker Soul Reaver som et bra spill, god story og karakterer, stemmeskuespillet var også veldig bra. Usikker på om selve gameplayet holder enda, lenge siden jeg spillte det sist.

    3. Da er jeg nok for sent ute. jaja, sånt skjer. Jeg hadde jo ikke fått brukt det til noe heller, ikke nå som jeg ikke har tid til å sette meg ned å spille. .
      Gameplayet var sikkert bra den gangen, og det er jo egentlig det som betyr noe. For vi må jo forholde oss til alderen på spill når man dømmer det. Et spill anno 2011 bør ha en viss standard på gameplayet, et spill anno 2001 hadde jo en helt annen standard å forholde seg til..

    4. bumblebenni: Jeg vil nok si godt gameplay er godt gameplay uasnett alder, bare lurer på om jeg kanskje husker spillet som bedre enn det var, da det på en trailer jeg fant ikke så helt ut som jeg husket.
      Kanskje verdt å ta en titt på igjen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg