iphone: Pocket Academy – styr din egen skole



Nyeste spillet fra spillutvikler Kairosoft(Gamedev Story, hotspring story) er nå ute, og denne gangen er det skolen en får bryne seg på. En skal nemmelig drive en skole, med allt det innebærer.
Ser morsomt ut, og veeldig likt Gamedev Story.
Usikker på om det er en bra eller dårlig ting, kommer jo ann på om det er så likt at dette blir samme spillet bare med ny grafikk, da kan det jo bli litt kjedelig.
Men satser på de har fått til mye nytt morsomt.
Kanskje jeg tar ned en demo og tester. Jeg er ihvertfall bra sikker på at jeg komemr til å slå av den bakgrunnsmusikken med en gang hehe.

Jeg er så glad for at spillene fra Kairosoft ikke er slikte freemium spill som Farmville og slikt, altså der en enten må vente leeenge før en kan fortsette å spille eller betale ekte penger. Liker ikke det konseptet, ødelegger spillene synes jeg.

Så, noen som klør i fingrene etter å drive sin egen skole? 😛

Last ned demo fra itunes
Kjøp hele spillet på itunes





Bilder: Google

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg