PS360: To nye trailere fra Dragon’s Dogma + bilder

Her har vi to nye trailere og en del nye bilder fra Capcom’s kommende action rollespill Dragon’s Dogma.
Ser imponerende ut visuelt, men jeg må si jeg er enda usikker på hva slags spill dette egentlig er.
Hvor mye rollespill snakker vi egentlig om her? Mener jeg har lest noen steder at det egentlig er mere et action spill så jeg lurer..
Spillet skal visst ikke ha flerspiller overhodet av en eller annen grunn.
Jeg er ikke den største brukeren av flerspillermuligheter i spill, men når en likevel har en drøss med datastyrte kompanjonger skulle det vel ikke være så vanskelig å legge til flerspiller samarbeid?





Noen som er interesserte i dette spillet?

Bilder med flere: Kotaku

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg