Puzzle Swap progress report

Tenkte jeg skulle gi en liten update på det innebygde lille spillet Puzzle Swap på Nintendo 3DS.
Jeg har tidligere aldri brukt play coins på dette spilet, men nå har jeg makset ut anntallet coins på 3ds’en så nå bruker jeg opp 10 coins pr dag på nye brikker. Noe som nok vil øke kompletteringen av panelene en del hehe.
Morsomt at brikkene blir om til et motiv i full 3d grafikk når en er ferdig, skal bli morsomt å se åssen alle vil se ut.
Det er flere paneler, men dette er de jeg har fått til nå.


Her har vi mitt eneste fullstendige panel, Kirby


Slik ser det ut når en titter på det, hello there Kirby!


Så har vi Zelda panelet


Mario og Bowser panelet


OG til slutt New Super Mario Bros panelet.

Bilder: min iphone

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg