Multi: Batman Arkham City ekte cover


Jeg har tidligere skrevet om coveret til Batman Arkahm City, et cover jeg ikke var særlig imponert over.
Nå viser det seg at det ikke var det ekte coveret alikevel.
Warner Bros interactive har nå frigitt det offisielle coveret.
Dette nye coveret beholder den noe pussige hvite stilen, men er ellers en forbedring.
Blodet på Batman er litt unødvendig da synes jeg. Jeg mener, jeg har ikke noe imot blod, men det virker som det bare er med for å sjokkere og tiltrekke oppmerksomhet.

Batman Arkham City kommer til pc, ps3 og 360 21 oktober

Bilder: Comingsoon.net

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg