Jon Favreau Intervjuer Harrison Ford

Ta en titt på dette kjempegode intervjuet av Harrison Ford.
Ford er vanligvis ganske utilpass av seg under intervjuer, men i dette virker det som han faktisk har det ganske hyggelig. Morsomt å se til en forandring.
Flott intervju dette som toucher innpå Cowboys & Aliens, Star Wars og litt Indiana Jones med mere.
Intervjuer er Jon Favreau, som har regissert Ford i den kommende Cowboys & Aliens.
MAn kan si ha man vil om Jon Favreau som regissør, personlig er jeg ikke noen stor fan av Iron Man filmene, men han kan virkelig intervjue folk.
Virker som de hadde det hyggelig når de lagde filmen, håper det skinner igjennom på selve filmen også.
Ikke helt sikker på hva jeg skal tro om Cowboys & Aliens, men må nok se den, det er klart.

2 kommentarer
    1. Nå er jeg temmelig stor fan av Jon Favreau jeg – og jeg tviler ikke et øyeblikk på at han kan intervjue og. Jeg så en dokumentar om ham og Tony Hawk (de samarbeidet om et eller annet for en tid tilbake) for en stund siden, og han virker som en så urtrolig rolig og avslappet fyr – så jeg tipper det er det han har klart å ta med seg som intervjuer da.

    2. bumblebenni: Virker som han klarer å få det til å bli mer en samtale enn bare et intervju. Han later også til å kjenne Ford nok til å vite hvordan han burde gå frem. Veldig bra intervju dette her synes jeg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg