Dagens fangst fra Gamestop

Var innom Gamestop idag, og hva fikk jeg der?
Følg med så finner du det ut 😉


Hmm, hva skjuler seg i denne posen mon tro?


Ahh, det var ps3 spillet Shadows of the Damned. Et action horror spil fra skaperne
av Resident Evil og No more Heroes.

But wait there’s more!

Jeg fikk nemmelig også en liten bråte med forhånsbestillingssaker for andre spill.
Eksklusivt våpen og comic book fra F.3.A.R, comic Book fra Dungeon Siege 3, et par gjenstander til Infamous 2 og et gavekort på 100 kr en får når en forhåndsbestiller spill.
Ikke verst av Gamestop 😉
Nå har jeg ingen av disse spillene, og vet ikke om jeg kommer til å kjøpe dem, men veldig kjekt å ha slike koder liggende bare i tilfelle jeg skulle finne en bruk for dem.

Ser fram til å teste Shadows of the Damned, noen andre som har gått til innkjøp av dette spillet?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg