Trailer: Rise of the Planet of the Apes

Da jeg hørte det skulle komme en reboot av den gamle sci-fi filmserien Planet of the Apes tenkte jeg, jaja good luck with that, men ikke noe for meg. Ikke var jeg noen fan av den gamle filmserien og ikke er jeg så altfor glad i reboots heller.
Men etter jeg så en trailer for denne filmen må jeg si jeg er faktisk interessert.
Det ser heldigvis ikke ut som noen sci-fi greie med snakkende aper som løper rundt.
Dette ser mye mer nedtonet og dystert ut.
Det handler om forsking på aper, nærmere bestemt forsking på et serum som skal få hjernen til å reparere seg selv.
Ting går selvsagt ikke helt etter planen og så er vi igang.
Det høres kanskje ikke superoriginalt ut, men hva gjør egentlig det i våre dager?
Det ser ihvertfall temmelig vellaget og spennende ut. Det at apen liksom ser ut til å bli litt mer menneskelig virker som en interessang vei å gå.
Ta en titt på traileren, du synes?

Bilde: Google

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg