Zelda jakten fortsetter


I går kom endelig Zelda: Ocarina of Time 3D ut på Nintendo 3DS.
Jeg hadde opprinnelig tenkt å kjøpe spillet på eEkjøp da de annonserte en veldig god pris på det, 333kr.
Men såklart var ikke spillet kommet inn enda (surprise surprise).
Så da ble det en jaktrunde i de andre spilllbutikkene etter spillet.
Gamestop hadde spillet inne, men der kostet det 449, er jo fullt overkommelig pris det også, men når jeg liksom hadde sett 333 prisen ble det liksom litt dumt å betale såpass mye mer for spillet når jeg visste at det ville komme inn til den prisen etterhvert.
Spaceworld hadde såklart ikke psillet inne heller, men det er jo ikke noe nytt.
Egentlig er det langt vanligere at de ikke har spill på releaedagen enn at de faktisk har det, men var joverdt en sjekk uansett.
Tilslutt gikk jeg innom elkjøp igjen og holdt av et eksemplar av spillet der, de får bare inn 6 eksemplarer(!) så her var det nok smart å holde av.

Gamestop har joogså sommertilbud nå, ikke fått sett helt skikkelig igjennom allt da de ikke hadde fått allt klart enda sist, men idag skal jeg ta meg en litt grundigere runde i tilbudshaugene også.

Fant dette spillet til 360 igår, men vil ha det på ps3 så gjør et nytt søk idag.
Håper jeg finner det, testet demoen på ps3 og det var faktisk ganske morsomt.
Er et Japansk rollespill, men litt annerledes lagt opp enn de vanlige.

Originalbilder: Google

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg