PS3: Silent Hill HD Collection kommer til høsten



Konami har nå bekreftet at Silent Hill HD Collection kommer ut itl høsten, bare til ps3.
Samlingen vil ha oppdatert grafikk, samt nytt stemmeskuespill.
Europeisk dato er ikke kjent, men vi bruker jo vanligvis å få ps3 spill ca samtidig så satser på dette gjelder denne gangen også.

Bra samlingen kom såpass fort, fremdeles synd at ikke alle spillene er med, samlingen mangler jo Silent Hill 1 og 4.
Merkelige greier. Synd at ikke 360 brukere også får samlingen da.

Kilde: Neogaf
Bilde: Google

8 kommentarer
    1. Jeg kjøpte Origins til psp’en og selv det klarte å skremme meg halvt i hjel. Jeg har blitt pysete på mine eldre dager :p
      Men jepp, guffen stemning er de temmelig regjerende på.
      Jeg hater ikke at det endelig lages en oppfølger til filmen og, for jeg ble utrolig positivt overrasket av hvordan stemningen ble overført til film.

    2. bumblebenni: har såvidt prøvd Origins, men SH 2 hadde ihvertfall skikkelig guffen stemning. Filmen var ikke så ille, veldig Silent Hill-y ihvertfall. Ikke like skummel som spillene dog.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg