Hva jeg synes: Tron Evolution

Tenkte jeg skulle gi spillet Tron Evolution en sjangse etter å ha sett filmen Tron Legacy.
Spillet finnes til pc, ps3 og 360.
Historien i spillet er satt mellom Tron og Tron: Legacy.
En spiller som en sikkerhetsprogram kalt Anon skrevet av Flynn for å etterforske en konspirasjon i The Grid.

Jeg hadde faktisk hørt en del positivt om dette spillet tross at det var et filmspill, men den gang ei,
Nei her får man bare servert et typisk filmlisens spill.
Spillet føles rushet på så å si alle områder.
Kontrollen er upresis og flytende og alle karakterer i spillet har liksom ingen tyngde eller vekt.
Kampsystemet er også utilfredstillende.
Spillet skal visst bruke en variant av Assassin’s Creed motoren, men jeg tror det må være Assassin’s Crap motoren de brukte her for dette har ikke noe av den smidigheten, kontrollen og den flotte animasjonen som Assassin’s Creed har.

Spillet har også noen filmsekvenser med en cgi Jeff Bridges som får filmversjonen til å se 110% fotorealistisk ut i forhold.
Bruce Boxleitner og Olivia Wilde gir ihvertfall stemme til sine repektive karakterer, men Bridges ble vist for dyr så her fikk vi en ikke veldig overbevisende soundalike istedenfor.
Spillet har to musikkspor fra filmen i tilegg til et eget komponert soundtrack (ikke av Daft Punk). Det lille jeg hørte av det var vel helt greit, men ikke noe jeg bet meg feste i.

Må si jeg det ble mye negativt her nå, kanskje jeg hadde vært mer positiv til spillet om jeg ikke hadde hørt det skulle være ganske bra. Forventninger kan ha en del å si slik.
Jeg kan ikke anbefale dette spillet, med mindre en har lyst på et dårlig tredjepersons action platformspill.
Kommer jeg til å gi spillet en ny sjangse? Vel aldri si aldri..

Bilde: Google

Her er en trailer for spillet:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg