Massevis av Metal Gear rykter


Det har dukket opp en rekke rykter rundt Metal Gear serien på spillforumet Neogaf.
Ifølge ryktet skal det kommende Metal Gear Solid Rising ha flyttet utviklingen fra Konami til Platinum Games.
Viewtiful Joe og Bayonetta skaper Hideki Kamiya skal visst være regissør på spillet nå.

Kilden nevner også igjen at Metal Gear Solid Peace Walker vil bli portet til ps3 som en del av psp remaster serien med oppdatert grafikk og kontroller.

Videre nevnes det at neste ekte oppfølger i Metal Gear Solid serien vil komme på denne generasjonen konsoller på ps3, 360, ngp og tilogmed muligens 3ds.

Og ti slutt nevnes det at Metal Gear Solid 1, 2 , 3 og 4 skal komme på pc som nedlastbare spill over steam.

Men husk på, dette er bare rykter.
Må jeg si, her var det mye nyheter.
Interessant om Platinum Games har tatt over utviklingen av Metal Gear Solid Rising.
Vi har jo knapt sett noe fra spillet og det ble jo annonsert i 2009, så virker jo som utviklingen hos Konami ikke gikk helt på skinner.
Personlig hadde jeg mye heller villet ha et Bayonetta 2 fra Platinum Games. Eneren er fantastisk bra.
Om dette stemmer så kan det jo se ut som Bayo 2 er enda et stykke lengre frem i tid dessverre..

Peace Walker til ps3 er jo flott det, ikke spillt det annet enn en demo på psp, kontrollen var helt horribel.
Blir nok kjøp om det kommer på ps3 ja.
Tror Sony kan gjøre mye bra med psp remaster serien om de bare håndterer den riktig og tar de rette avgjørelsene.

Er jo bra om neste skikkelige oppfølger i Metal Gear Solid serien kommer på denne konsollgenerasjonen,  lurer fælt på åssen de vil håndtere 3ds versjonen. Vil Snake være med overhodet mon tro?
Håper virkelig de vil fokusere på gameplay og ikke filmsekvenser denne gangen dog, jeg er så lei av “spill 10 min, se 30 min lang filmsekvens, spill 10 min igjen, se 40 min filmsekvens”. Jeg vil spille et spill ikke se på det.
Synes også de bruker altfor masse resurser på småtteri i de spillene. F.eks dyrelivet i skogen på Mgs3 og allt det med relasjonen til opprørerne i Mgs4. Blir så unødvendig når en faktisk spiller så sinnsykt lite i de spillene.
Så håper de gjør noe nytt nå, og heller la gameplayet styre spillet. Når en faktisk fikk spille så var gameplayet i Mgs 4 faktisk veldig bra synes jeg, en fikk bare såvidt smakt på det før neste filmsekvens kom.

Og det at Metal Gear spillene kommer på pc? Tja, helt greit, men altfor sent. De skulle kommet samtidig, nå er det nok mest hardcore fans som vil kjøpe dem, med mindre det er spesialutgaver med masse ekstrainnhold.

Kilde: Neogaf
Bilde: Google

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg