Hva jeg synes: Tron Legacy

Nå har jeg omsider fått sett ferdig Tron Legacy.
Jeg likte den faktisk, tross crappy cgi fjes 😛
Skal ikke si det er beste filmen ever eller noe slikt, men jeg ble underholdt.
En må bare ta det for det det er, en eventyrfilm, ikke vits å grunne så mye på plottet eller noe slikt.
Spesiell setting, og en del flotte effekter ellers i filmen.
Synes skuespillerne gjorde en god jobb og soundtracket var stort sett veldig bra.
Slettes ingen selvfølge at filmer har bra soundtracks nå for tiden, tilogmed superheltfilmer har stort sett bare generic musikk i seg. Trist utvikling.

Og så gav den meg inspirasjon til en ny header hehe.
Synes det er morsomt å variere med headere inspirert av forskjellige ting fra tid til annen.
Nå er jeg ikke blitt noen Tron fantast eller noe slikt, var bare en enkel header å mekke ihop 😛

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg