Donkey Kong Country Returns completed!

Da har jeg endelig klart hele Donkey Kong Country Returns.
Veldig bra spill det, men må innrømme at det er ganske vanskelig til tider, litt frustrerende når en må ta lange sekvenser på nytt når en dør. Men men, det gikk nå til slutt.
Brukte sikkert 40 liv på sistebossen hehe.
Etter bossen var beseiret låste jeg opp et hemmelig brett, såklart et litt vrient langt brett uten checkpoints.
Når dette brettet var klart låste jeg opp mirror mode, en kan spille alle brettene i spillet speilvendt med bare en prikk energi og uten Diddy Kong. Tror jeg venter litt med den utfordringen jeg hehe.
Veldig polert og forsegjort spill, fargerikt og morsomme verdener å utforske, anbefales.


Sistebossen, vrien kar. Tok en del forsøk hehe


Siste verden er en vulkan verden, med mye lava. Ikke ukjent i platformspill 😉


Puhh, her var det v armt gitt 😛


Da sistebossen var beseiret ble dette hemmelige brettet låst opp.


Det hemmelige brettet, morsomt, masse frukter og slikt i skyene. Minner meg om slike
godteri brett fra gamle platformspill


Der var endelig det brettet klart og jeg fikk tak i speilet. Hva gjør speilet? Se nedenfor.

Sistebossbilde: Google
Resten av bildene: min iphone

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg