PSP: Gameplay film fra Final Fantasy Type-0



Det har kommet en lang gameplay film fra det kommende psp rollespillet Final Fantasy Type 0.
Vrient å få skikkelig inntrykk av kampsystemet utifra filmen, kan se ut som det er realtime basert.
Ellers så det jo ut som det gikk glatt og fint da.

Må innrømme at min personlige interesse av for Final Fantasy serien er sunket veldig den siste tiden.
For meg var storhetstiden snes og ps1 spillene, siden da har det bare gått nedover synes jeg.
Håper jo dette blir bra da.

Bilde: Google

Ta en titt og se hva dere synes:

6 kommentarer
    1. Final Fantasy er det spillet jeg er mest glad i, sånn ved siden av WoW. Venter fortsatt på at Versus skal komme ut i Europa, har spilt igjennom XIII ganske mange ganger nå:p
      Ser ikke dumt ut det der heller, liker den gode gamle kjente musikken 😀

    2. Lita: Oisann hehe, ikke dårlig at du har spillt igjennom XIII flere ganger. Har du noe Favoritt FF?
      Håper jo dette spillet blir bra, håper bare det ikke tar så lang tid før det komemr hit. Versus er jo ikke ferdig enda engang så tar nok tid det og.

    3. Versus skal nok ikke komme før til neste år, for 13-2 kommer nok i slutten av i år.
      Selv har jeg spilt 13 i vel mange timer, mest fordi det er utrolig pent, og jeg liker jobben lagt bak strategien i kampsystemet. I mange tidligere kampsystemer i FF-serien har det vært slik at hack’n’slash er verd gull. Men i 13 må du faktisk tenke litt over hvordan sloss. Selvom storyen er temmelig nedtur. Den ønsket jeg mer utav.
      Fantastisk at de bruker musikken fra VII i videoen du har her. Det storkoste jeg meg over 🙂 Best game ever! Det ser pent ut. Crisis Core er og verd å spilles dersom man spiller FF spill på psp’en. Det er herlig, selvom man vet at slutten blir trist. VIII er jeg ikke egentlig noen stor fan av, det er et altfor masete gameplay, men historien er kul.
      Jeg må nok kjøpe dette og. Jeg er litt for slave av square-enix… They own me! 😀

    4. Faktisk så er det en liten standoff mellom IX og X for meg. Det er X som har logget flest spilletimer, har vel noe sånn som 160+ spilte timer på et spill der. Jeg er ikke noe fan av X-2, jeg har spilt det, men jeg synes X var så spesiell på grunn av den helt uventa slutten. IX var det første FF spillet jeg spilte helt alene for meg selv, så det har en litt spesiell plass blant spillene. VII er også helt i topp, men det er nok X som er hakket over de andre.
      Og bah, jeg vil ha Versus snart, synes jeg har ventet for lenge allerede :p

    5. Lita: Ja er ofte slik at det første en spiller har en spesiell plass. Mitt første var FF VI, så liker det kjempegodt. Favorittene mine er VI, VIII og IX.
      Du får trøste deg med XIII-2 til Versus kommer 😛

    6. Ja, jeg får vel det. Skal nå først endelig komme meg videre i Dragon Age Origins. Fikk låne det av en venn som er ferdig med det. Og med litt flaks har man jo diablo III og kose seg med “soon” 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg