Zelda Ocarina of Time 3D nærmer seg

Nå er det ikke så lenge igjen til Zelda Ocarina of Time 3D kommer ut på Nintendo 3DS.
17 juni er dagen det er å finne i butikkhyllene.
Skal bli kjempemorsomt å spille det igjen, med nyoppusset grafikk og. Skal bli spennende å se spillet i ny drakt.
Blir jo litt som et nytt spill, se de kjente omgivelsene og karakterene på ny.
Og 3ds’en mnin blir nok glad for å endelig få seg et spill å spille hehe.
Må si vi i europa har vært heldige med coveret også, de i usa får langt fra så pent cover som vi får.

Som jeg har sagt før synes jeg det er litt synd at lydbildet er helt uforandret fra Nintendo 64 spillet, føles liksom litt halvhjertet slik, men men er jo lite å gjøre med det.
Noen vil kanskje si “men så la være å kjøpe det da, vote with your wallet”. Men jeg er nok for svak til det hehe 😛
Jeg kommer nok ikke til å tenke på det med lyden når jeg er kommet igang med spillet.

En får visst noen forhåndsbestillings greier i noen land, en gold sleve til spillet og en plakat. Tror ikke Gamestop har gold slevet dog, mulig de har plakaten. Tror jeg skal forhåndsbestille på cdon dog, Gamestop bruker å være en del dyrere, men går jo og se hva elkjøp tar for det og. De bruker jo å kjøre gode tilbud på storspill til tider.
Får følge med litt i tiden mot lanseringen.
Sikkert mange der ute som ikke har spillt originalspillet, de har virkelig et kremspill i vente 😉

Noen andre som ser fram til det?

Et par Trailere for spillet:

4 kommentarer
    1. Jeg har en gammel ps3, men min fungerer fint – selv etter timesvis med la noire.. Så jeg tipper at den updaten man laster ned når man installerer spillet fungerer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg