Donkey Kong Country Returns framgang

Har kommet meg en del brett videre på Donkey Kong Country Returns.
Det spillet kan deffinitivt være tememlig vrient til tider. Tror jeg døde sikkert 20 ganger på et brett hehe.
Men føles aldri uoverkommelig.
Det er virkelig et polert spill også, masse fine detaljer, som f.eks at Donkey Kong griper etter Lianer når en hopper mot dem. Morsomt.


Dette brettet var temmelig vrient, døde sikkert over 20 ganger på det, gikk til slutt da 😉


Endelig fikk jeg bekjempet denne bossen, litt vrien og veldig lang prosess som en må starte på nytt på når en dør.
En smule frustrerende. Men nå var jeg endelig ferdig med world 6 da.


World 7, fabrikkverden.


Første brett i world 7 har en fin spesiell stil over seg, og er det ikke noe kjent i bakgrunnen der? 😉


Første brett i world 7 klart


Og vips så forsvant den røyken som lå over world 7. Onwards!

Bilder: min iphone

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg