3DS: Dead or Alive: Dimmensions demonstrasjon

Her er en video som viser alle modusene i det kommende slåssespillet Dead or Alive: Dimmensions til Nintendo 3ds.
Jeg kan ikke fransk, men en får jo et lite innblikk i hva spillet har å by på.

Jeg vet ikke helt med dette spillet, på den ene siden har jeg jo litt lyst på et 3ds spill til 3ds’en min, men på andre siden vet jeg ikke om dette spillet er særlig bra. Tror kanskje counter systemet i spillet er veldig basert på sjangsespill, noe jeg ikke liker. Kanskje vente å se om omtalene til spillet nevner noe om det først.

Dead or Alive: Dimmensions kommer til Nintendo 3DS 20 mai.

Bilde: Google

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg