Ny uke – få store utgivelser


Så var vi i gang med en ny uke.
Ikke mange store spillutgivelser denne uken. Brink(Multi), Lego Pirates of the Caribbean(Multi) og the The First Templar(PC/360) er vel de største.
Brink er ikke noe jeg er interessert i, en online classfokusert fps med god karakter customizering. Nei takk.

Lego spillene er jo morsomme, men må innrømme at jeg begynner å bli litt utbrent på disse nå, så heller ikke dette er noe jeg er særlig interessert i. Personlig synes jeg nok Lego Indiana Jones 2 er det beste Lego spillet så langt.

The First Templar virker litt som en lavbudsjett tittel en samarbeidsfokusert beat’em up satt til tempelriddernes tid. Spiller en alene må en hanskes med en AI kontrollert kompanjong.
Nei kan ikke si jeg er så interessert i det heller.

Nei, kanskje dette blir uken da jeg starter på Metroid: Other M?
Har også hatt litt lyst til å fortsette på Infamous til PS3 den siste tiden. Hmm, lots of possibilities.

Originalbilder: Google

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg