Portal 2 Valves siste enspiller spill?

Ipad appen “The final hours of Portal 2” tar for seg tilblivelsen av spillet.
I denne appen uttaler spillutvikleren Valve(Half-Life, Team Fortress 2) at Portal 2 nok vil bli deres siste spill med isolert enspiller opplevelse.
Dette kan jo tolkes slik at alle deres neste spill vil være bygget rundt flerspiller, enten coop(samarbeid) eller spiller mot spiller.
Jeg håper virkelig ikke at Valve gjør dette.

Jeg har såklart ikke noe mot flerspiller, det er ofte morro det.
Men for meg har flerspiller alltid vært en bonus, noe en har i tilegg til selve spillet.
Jeg virkelig hater det når en f.eks spiller enspiller og må hanskes med en datastyrt kompanjong som skyter mine fiender, løser mine oppgaver, leder meg dit jeg skal, ja kort sagt spiller spillet mitt for meg. Og allt dette bare pga. spillet skal støtte coop

Allt skal liksom handle om flerspiller nå for tiden, de prsser det inn i nesten alle spill nå, enten spillene trenger det eller ikke. Egentlig et under at det kommende storspillet Batman: Arkham City klarte å unngå å få noe flerspiller presset ned i halsen. Takk og lov at vi slipper en datastyrt Robin å holde styr på der i enspilleren, grøss.


Resident Evil 5, et erkeeksempel på at enspiller lider veldig av at spillet skal støtte coop, triste greier

Kilde: Neogaf
Bilder: Google

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg