PS3/PSP: Chrono Trigger på vei som Psone classic

Det kan se ut som ps1 versjonen av det klassiske rollespillet Chrono Trigger er å vei til Playstation 3 og PSP.
Aldersklasifiseringsbyrået ESRB har listet spillet på sine nettsider for PS3 og PSP.
Dette er jo et veldig bra spill, så bra for dem som ikke har fått prøvd det at det sprer seg litt.
Ps1 versjonen av spillet har en del flotte animesekvenser da, er jo kjekt, men kan jo være det vil slite litt med loadetider som ps1 versjoner ofte gjør.
Spillet kom originalt ut på Super Nintendo i Japan og Usa i 1995, spillet fikk en nylansering på PS1 i 1999 og deretter nok en nylansering på Nintendo DS i 2008.

Selv har jeg Super Nintendo versjon av spillet.
Kunne egentlig godt tenkt meg DS versjonen dog, da den har en del ekstra som ikke SNES versjonen har.
Årevis siden jeg sist spillte dette spillet, har kommet et stykke inn i det en gang, men aldri klart det.


Mitt Chrono Trigger spill, amerikansk utgave da spillet aldri kom ut her i Europa på SNES

Anime åpningen til PS1 versjonen, flotte greier 😉

Kilde: Gamespot
Øverste bilde: Google
Snes kassett bilde: Min iphone 😛

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg