PC: Første Glimt av Starcraft 2: Heart of the Swarm neste måned



Ifølge spillsiden Kotaku vil Blizzard vise frem den første tileggspakken til starcraft 2 neste måned.
Heart of the Swarm heter den og skal fokusere på Zerg laget.
Det er bare enspillerdelen Blizzard skal vise frem i denne omgang.
Blizzard har sagt at de vil prøve noe litt nytt når det kommer til enspilleren til Heart of the Swarm, det skal visst innehold litt rpg elementer og muligens noen nye enheter.

Jeg var aldri noe n hardcore Starcraft spiller, så var ikke særlig spent på Starcraft 2 når det kom.
Testet det jo litt da det kom, og det virket virkelig forsegjort og polished, kan liksom se alle årene Blizzard har finpusset på spillet når en spiller. Men ble bare litt spilling på single player på meg.
Er ikke noe for den stressende online superkonkuransedrevne flerspilleren på det spillet. Å spille samarbeidsmodus mot pc’n kan jeg nok tenke meg er morsomt da, har bare ikke blitt til at jeg testet det.
Men kom igjen da Blizzard, få nå ut Diablo 3 da!

Noen som er spente på denne tileggspakken?

Kilde: Kotaku
Bilde: google

2 kommentarer
    1. Hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe meg spillet, men var på en official Star Craft 2 launch i Singapore i fjor. Tenkte å prøve det ut, loved it!
      Så jeg ser fram til tileggspakken, men har ikke så høye forventninger til det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg